Sağlıklı Diyet Yöntemleri

Fazla kilolar herkesin sorunu. Kimileri hayatlarını birçok güzel yiyecekten mahrum kalarak geçirirler, kimileri ise sınırsız yemelerine rağmen sağlıklı formlarından taviz vermezler. Eğer siz de zayıflamaya çalışıp, bir türlü beceremeyen kişilerdenseniz ve sürekli zayıflamak için ne yapmalıyım sorusunu, çok kiloları olan ve zayıflamayı kafasına koymuş biriyseniz aşağıdaki tavsiyelere kulak kabartmanızı tavsiye ederim. Bundan sonrası ki aşamalar ise kendiliğinden gelecektir. Tek yapmanız gereken istediğinize inanmak ve onun takip etmekten ibaret olacaktır.

Sağlık 28.05.2015, 12:34 28.05.2015, 12:34
496
Sağlıklı Diyet Yöntemleri
1)   Buzdolabınızı light yapın
Tam yağlı ürünler yerine, light ürün tercih etmeniz günde 200 kalori kazandırır.
2) Ekmeksiz olmaz
Ekmek mayası sinir sistemini rahatlatıp ve daha kolay diyet yapmanızı sağlayacakır.
3) Tam tahıl ekmeği
Beyaz ekmeğe göre tam tahıl ekmekler daha fazla tokluk sağlar. Acıkma süreleriniz uzar.
4) Et yiyin
Kırmızı ve beyaz eti öğle yemeklerinizde tercih etmeniz tüm gün boyunca diğer yemeklerin yenilmesine göre daha fazla tok kalmanızı sağlayacaktır.
5) Kahvaltı seçimi önemli
Peynir, ekmek, domates, salatalık, yeşillik ve yumurta en sağlıklı kahvaltıdır. Reçel, bal ve kaymaktan uzak durmanız tercih edilir.
6) Atıştırmak gerek
Kek, pasta, çikolata yerine kuru yemişleri, kuru meyveleri oldukça ve sık sık tercih etmelisiniz.
7) Bağırsakları çalıştırın, vücudunuz çalışsın
Düzenli ve sağlıklı kilo vermek için bağırsaklarınızın sorunsuz bir şekilde çalışması gerekmektedir. Kuru üzüm, kuru incir ve yaban mersini bağırsaklarınızın çalışması konusunda size oldukça yardımcı olacaktır.

8) Proteinsiz olmaz
Sebzenin yanında yoğurdu, salatanın içinde ise peyniri olabildiğince sık sık tercih etmelisiniz.
9) Posalılar tok tutar
Sebze, kurubaklagil, salata ve meyve posa yönünden oldukça zengindir ve sizi daha uzun süreler boyunca tok tutar.
10) Yemekten önce su
Yemeklerden önce su içmek mide hacmini doldurduğu için size bir hayli toklu hissi verecektir ve bu nedenle de daha az yemeniz sağlanacaktır.
11) Tatlı yerine tarçın
Tarçın tatlı isteğini bastırmanın en kolay ve en lezzetli yollarından bir tanesidir. Bu nedenle şeker konusunda hem sağlık hem de kilo açısından sorun yaşamamak adına tarçını (tarçın diyeti) tercih edebilirsiniz.
12) Yumurta tok tutar
Kahvaltılarında yumurta tüketmeye özen gösterin çünkü kahvaltılarda ya da gün içerisinde yenilen yumurtalar sizi uzun süreler boyunca tok tutacaktır.
 
Bunları Biliyor muydunuz?

Üzüm, vücudu zararlı madde etkilerine karşı koruyan, fitokimyasallardan flavonoidleri içeren sağlıklı bir meyvedir. Kalp hastalıklarına ve kansere karşı koruyan üzümü bol bol tüketmelisiniz.
Karpuz, içerdiği laykopen maddesinin kansere karşı önemli bir koruma aracı olduğu uzun sürelerdir bilinmektedir. A ve E vitaminlerinden ek olarak karpuzun da bu konuda bir hayli tesirli olduğu tespit edilmiştir.
Kayısının içindeki beta karoten isimli madde hücrelere sık sık saldıran molekülleri kontrol altına alarak, kanseri önleme konusunda çok önemli bir yardımda bulunur. Ayrıca, bağırsakların çalışmasına da yardımcı olarak sindirim sistemine önemli miktarlarda katkı sağlar. Bir kayısı ne kadar parlaksa içerisinde beta karoten oranının da o denli fazla olduğu bilinmektedir.

Domatesin Faydası: Domates özellikle de laykopen yönünden zengin bir sebzedir. Domates içerisinde bulunan Laykopenin antioksidan etkisi sebebiyle göğüs, sindirim sistemi, mesane ve deri kanseri riskini azalttığı uzun yıllardır bilinen bir gerçektir.
Yorumlar (0)
açık
Günün Anketi Tümü
Kaç Yaşındasınız ?
Kaç Yaşındasınız ?
Namaz Vakti 24 Kasım 2020
İmsak 06:25
Güneş 07:55
Öğle 12:56
İkindi 15:24
Akşam 17:46
Yatsı 19:11
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Alanyaspor 8 20
2. Fenerbahçe 9 20
3. Galatasaray 9 17
4. Gaziantep FK 9 14
5. Karagümrük 9 13
6. Başakşehir 9 13
7. Beşiktaş 8 13
8. Konyaspor 8 12
9. Rizespor 8 12
10. Kasımpaşa 9 12
11. Hatayspor 7 12
12. Göztepe 8 11
13. Malatyaspor 8 11
14. Sivasspor 8 9
15. Trabzonspor 9 9
16. Antalyaspor 9 9
17. Erzurumspor 8 8
18. Kayserispor 8 7
19. Gençlerbirliği 8 5
20. Denizlispor 8 5
21. Ankaragücü 7 2
Takımlar O P
1. Altınordu 10 20
2. Adana Demirspor 9 18
3. Ankara Keçiörengücü 10 18
4. Tuzlaspor 9 18
5. İstanbulspor 9 17
6. Samsunspor 10 17
7. Giresunspor 9 15
8. Bursaspor 10 14
9. Balıkesirspor 10 14
10. Altay 8 13
11. Akhisar Bld.Spor 10 13
12. Adanaspor 9 12
13. Ümraniye 10 10
14. Bandırmaspor 10 8
15. Boluspor 10 7
16. Menemen Belediyespor 8 6
17. Ankaraspor 9 5
18. Eskişehirspor 10 1
Takımlar O P
1. Tottenham 9 20
2. Liverpool 9 20
3. Chelsea 9 18
4. Leicester City 9 18
5. Southampton 8 16
6. Everton 9 16
7. Aston Villa 8 15
8. West Ham 9 14
9. M. United 8 13
10. Crystal Palace 9 13
11. Arsenal 9 13
12. Wolverhampton 8 13
13. Man City 8 12
14. Leeds United 9 11
15. Newcastle 9 11
16. Brighton 9 9
17. Burnley 8 5
18. Fulham 9 4
19. West Bromwich 9 3
20. Sheffield United 9 1
Takımlar O P
1. Real Sociedad 10 23
2. Atletico Madrid 8 20
3. Villarreal 10 19
4. Real Madrid 9 17
5. Cádiz 10 14
6. Granada 9 14
7. Sevilla 8 13
8. Valencia 10 12
9. Elche 8 12
10. Getafe 9 12
11. Real Betis 9 12
12. Barcelona 8 11
13. Osasuna 9 11
14. Deportivo Alaves 10 10
15. Eibar 10 10
16. Athletic Bilbao 8 9
17. Real Valladolid 10 9
18. Levante 9 7
19. Huesca 10 7
20. Celta de Vigo 10 7
escort izmir izmir escort bayan izmir escort escort antalya anal porno porno izle beğeni hilesi twitter beğeni satın al